امروز :
آونگ سیستم
هرچی میخوای بیا اینجا-دانلود رایگان- نرم افزار ، موزیک ، فیلم ، بازی ، بازی آندروید ، نرم افزلر آندروید و ...

 

IDM%20UltraEdit%20v17.00.0.1023 ویرایش حرفه ای متن با IDM UltraEdit v17.00.0.1023

نرم افزار IDM UltraEdit یکی از قوی ترین نرم افزارها ی ویرایش متن به صورت حرفه ای و مورد استفاده برنامه نویسان، ساخت شرکتIDM Computer Solutions  است.

از امکانات ویژه این نرم افزار پشتیبانی از اکثر زبان های برنامه نویسی مانند زبان های text, HTML, PHP, Perl, Java, JavaScript, VB, C , …  اشاره نمود.

نرم افزار IDM UltraEdit از Codingهای مختلف نیز پشتیبانی به می کند که از جمله آنها کاراکتر های فارسی با Encoding UTF-8 می باشد. این نرم افزار حتی می تواند فایل های متنی تا حجم ۴ گیگیابات را بدون مشکل ویرایش کند.

از ویژگی های جالب این نرم افزار امکان Mulitline بودن آن است به طوری که می توانید در بین یک یا چند فایل با سرعت بسیار بالا به جستجو یا جایگزین کردن کلمات بپردازید و همچنین می توانید به صورت آنلاین فایلهای متنی خود را باز و ویرایش کنید که این عمل به آسانی از طریق اتصال به FTP امکان پذیر می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
 

Microsoft%20Visual%20Studio%202010 Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate RTM

 

Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate RTM جدیدترین نسخه بهترین و قویترین نرم افزار برنامه نویسی جهان است که اکثر کمپانی های بزرگ نرم افزار سازی جهان از این نرم افزار برای ساخت محصولات رایانه ای خود استفاده می کنند. در این نرم افزار همه چیز برای یک برنامه نویس محیا شده و فرد با داشتن آن دیگر نیازی به سایر نرم افزارهای برنامه نویسی نخواهد داشت. این نرم افزار ابزاریست کاملاً جدید که با هدف پاسخگویی به نیاز کلیه ی کاربران در تمامی رشته های Application Lifecycle Management ، از مهندسین معماری گرفته تا توسعه دهندگان ، از مدیران پروژه گرفته تا آزماینده گان طراحی شده است. علاوه بر این DotNet FrameWork که خود شامل دو بخش مختلف است به برنامه نویسان کمک می کند تا از بخش اول که یک کتابخانه ‌ی عظیم از توابع و کدهای از پیش نوشته شده است در هنگام برنامه نویسی از آنها استفاده ‌کنند و نیز در بخش دوم که یک ماشین مجازی قرار گرفته برای اجرا و تست برنامه هایی که نوشته اند استفاده کنند. در این نسخه جدید تغییرات بسیار زیادی در سطوح مختلف نرم افزار صورت گرفته که توسعه نرم افزارهای مبتنی بر پلت فرم دات نت را متحول خواهد کرد. گذشته از قابلیت های جدیدی که به ویژوال استادیو ۲۰۱۰ اضافه شده ، ظاهر آن نیز دستخوش تغییرات مهمی شده است. همچنین رابط کاربری بسیار زیبا و پیشرفته ای خواهد بود که با استفاده از تکنولوژی Windows Presentation Foundation ایجاد شده است. مایکروسافت با این حرکت قدرت WPF در ایجاد رابط های کاربری قدرتمند و زیبا را به رخ می کشد و همچنین می تواند هشداری باشد برای برنامه نویسان تا تکنولوژی WPF را جدی تر بگیرند و از همین حالا در مورد آن مطالعه کنند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Visual Studio 2010 Ultimate RTM:

 

- سازگاری کامل با نسخه ۳٫۵ سرویس پک ۱ و دات نت فریم ورک ۴
- اضافه شدن امکانات جدید در زبانهای C# و Visual Basic
- اضافه شدن امکانات در ASP.NET برای کنترل نمودارها

- استفاده از تکنولوژی AJAX

- امکان ساخت نرم افزارهایی که از مزایای ویندوز ۷ پشتیبانی کند.

- و …

 


ادامه مطلب...
ارسال توسط سعید عظیم وند
صفحه قبل 1 صفحه بعد
آرشیو مطالب
پیوندهای دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آونگ سیستم و آدرس avangsystem.net لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات
ابر واژه ها
تبلیغات